Merk
|
Mercedes(-Benz)
|
Baureihe
|
Unimog 404(s)
|
Motor
|
404.114 Militair
|
Bouwjaar
|
1963
|
Motor
|
Type: DB type M 180/II-U
Aantal cilinders: 6 in lijn,
Viertakt benzine, verbruik (1 op 5 op de weg, 1 op 3
in het terrein)
Inhoud: 2195 cc
Vermogen: 80 pk bij 4850 omwentelingen per minuut
|
Accu
|
2 x 12 volt = 24 volt (45 Ah)
|
Versnellingen
|
6 vooruit
2 achteruit
|
Hoogte
|
2190 mm (onbelast, zonder dekzeil)
2530 mm (onbelast, met dekzeil)
500 mm (laadbak)
|
Breedte
|
2140 mm (totaal)
2000 mm (laadbak)
|
Lengte
|
4925 mm (totaal)
3000 mm (laadbak)
|
Wielbasis
|
2900 mm
|
Spoorbreedte
|
1630 mm (vooraan)
1630 mm (achteraan)
|
Vrije hoogte
|
400 mm
|
Gewicht
|
Onbelast: 2910 kg
Totaal toegelaten: 4750 kg
Maximum laadvermogen: 1500 kg
Belasting vooras: 2500 kg
Belasting achteras: 2500 kg
|
Maximale snelheid
|
1e versnelling: 7 km/h
2e versnelling: 13 km/h
3e versnelling: 24 km/h
4e versnelling: 44 km/h
5e versnelling: 72 km/h
6e versnelling: 95 km/h
1e achteruit: 6 km/h
2e achteruit: 10 km/h
|
Hellingen
|
1e versnelling: 70%
2e versnelling: 45 %
3e versnelling: 23 %
4e versnelling: 11,5 %
5e versnelling: 6,5 %
6e versnelling: 3,5 %
|
Kleuren
|
RAL 6014 (Olivegelb,
basiskleur)
Voor Nederland en Duitsland gelden de volgende
camouflage kleuren:
RAL 6031 (Bronzegrün,
bronsgroen)
RAL 8027 (Lederbraun,
leerbruin)
RAL 9021 (Teerschwartz,
teerzwart)
|
Onze Unimog
Abonneren op:
Posts (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten